Raufoss tok ledelsen allerede etter ett minutt, og bare fortsatte kjøret. I følge rapportene var det klasseforskjell på lagene. 

Rune Pettersen og Emil Holst spilte ikke for de hvite og blå, som startet med dette laget: Stein Erik Werven – Sindre Tråseth, Syver Karlsen, Anders Ludvigsen, Fredrik Haave Andersen – Henrik Lehne Olsen, Christoffer Heier Solbakken, Erik Sigtbakken, Nikolai Michalsen, Dardan Rexaj – Kristian Eriksen.

Scoringer for Raufoss: Ole Thomas Skogli, Papasow, Emil Djo, Eduardo Cruz, Kristian L. Onsrud, Anton Henningsson og Per Kristian Jansen.

Klikk for kommentarer
Vi inviterer deg til å dele informasjon, argumenter og synspunkter. Vi ønsker fullt navn, noe som gjøre det mer interessant for andre å lese det du skriver. Vi vil ikke ha trakassering, trusler eller hatske meldinger på våre nettsider. Falske profiler blir utestengt. Vi setter pris på at du holder en saklig og respektfull tone. Husk at mange leser det du skriver. Vennlig hilsen redaksjonen. Les mer om vår moderering ->her
Facebook-kommentarer:

Våre journalister og moderatorer overvåker denne debatten kontinuerlig.

Vi fjerner automatisk kommentarer med obskøne ord, definert av våre moderatorer. Innlegg som rapporteres som misbruk eller spam blir vurdert av Facebooks moderatorer, og skjules automatisk for den som rapporterer.


Dersom du bryter våre debattregler, kan vi gjøre følgende:
  • Slette kommentaren din
  • Utestenge deg

Vi har ikke redaktøransvar for kommentarer som er fjernet fra offentligheten, og som kun er synlige for din private og lukkede vennekrets. Vi gjør imidlertid oppmerksom på at du som skriver et innlegg vil være personlig ansvarlig for innholdet enten dette fremsettes på våre nettsider eller overfor ditt eget lukkede nettverk med Facebook-venner. Våre journalister og moderatorer vil ikke begrunne verken fjerning av kommentarer eller utestengning av profiler, utover at det skyldes enten brudd på retningslinjene for moderering slik de fremkommer i toppen av alle kommentarfelt, eller avsløring av falske profiler.